Jolanta Rosińska-Włodarczyk

Psycholożka, etyczka, doktor nauk humanistycznych, terapeutka w trakcie czteroletniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Crescentia w Warszawie.
Ukończyła psychologię oraz etykę na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Pracowała jako wykładowca akademicki (UKSW: Etyka Zawodu Psychologa, Psychologia Emocji i Motywacji, Psychologia Społeczna,
Psychologia Osobowości, APS: Diagnoza Kliniczna i inne uczelnie).

Członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej.
Absolwentka kursów Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie;
Trening Zastępowania Agresji ART.; Racjonalna Terapia Zachowania – CPI w Poznaniu; Warsztaty dla dobrych rodziców – Poza Schematami.

Ukończyła studium Edukacja psychologiczna w szkole w oparciu o kontekstualne nauki o zachowaniu.
Jest autorką publikacji naukowych i popularnonaukowych, dwóch książeczek dla dzieci oraz rodziców i nauczycieli – „Jak stroiciel uratował pianino Pomponów” oraz współautorką publikacji „Mam zespół Aspergera”.

Pracuje w szkole podstawowej oraz w gabinecie, prowadzi poradnictwo wychowawcze w formie indywidualnej oraz warsztatowej.
Pracuje w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej (CBT), terapii akceptacji i zaangażowania (ACT), dialogu motywującego (DBT).

Wspiera ludzi w sytuacjach trudnych, przeciążających, tragicznych. 
Współpracowała między innymi z Muzeum Narodowym, z Centrum CBT w Warszawie, szkołą demokratyczną ADE w Chotomowie, Muzeum Historii Warszawy, prowadząc grupy terapeutyczne, warsztaty i programy rozwiązywania konfliktów i przeciwdziałania wykluczeniu. Współprowadziła w duecie trenerskim warsztaty dotyczące dobrostanu nauczycieli w nurcie terapii akceptacji i zaangażowania (ACT). 

W Fundacji prowadzi terapię indywidualną i grupową dzieci i młodzieży z naciskiem na kształtowanie kompetencji emocjonalnych, społecznych, komunikacyjnych, poznawczych.


Zapisy

fundacja@fp-e.pl

tel. 605-079-929 (godz. 16-20)